Novinky a média
20.10.2012

Obchodní sdělení
servis - nový způsob nahlašování havárií

Vážený obchodní partnere,

velice si vážíme naší vzájemné spolupráce proto se snažíme neustále zlepšovat naše služby. Dovolujeme si Vás tímto informovat o změnách ve způsobu hlášení havárií, které v současné době řešili servisní technici napřímo, kdy v mnoha případech docházelo k nesprávným způsobům komunikace se zákazníky, ale i k prodlouženým termínům oprav.

Pro zlepšení evidence přijatých zakázek a zefektivnění práce servisních techniků, kontaktujte, prosím POUZE NAŠI SERVISNÍ CENTRÁLU, kde bude avizovaný problém pracovníkem servisního střediska zaevidován a v co nejkratším možném čase vyřešen (24 hod. službou na telefonu nebo objednáním servisního technika).

 

 NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLI KONTAKTOVAT NA TOMTO TELEFONNÍM ČÍSLE:

606 675 575

Pevně věříme, že tyto kroky přispějí k rychlejšímu řešení technických problémů na Vaší farmě. V případě jakýchkoli otázek nás neváhejte kontaktovat .

 

S přátelským pozdravem,

Ing. Martin Kolrus

Vedoucí servisního střediska